Redro dla „SOS Wiosek Dziecięcych”
16 stycznia 2015 odbyła się premiera i licytacja kalendarza gwiazd przygotowanego przez magazyn Businesswoman&life. Akcję po raz kolejny wsparła marka Redro, która przygotowała obrazy przeznaczone na aukcję. Zebrana w jej wyniku kwota 46 tysięcy złotych w całości zasiliła konto stowarzyszenia pomagającemu opuszczonym i osieroconym dzieciom.
Ideą stworzonego przez magazyn Businesswoman&life przedsięwzięcia jest niesienie pomocy podopiecznym stowarzyszenia „SOS Wioski Dziecięce” oraz Fundacji „Akogo?” Pani Ewy Błaszczyk. Inicjatywa opiera się na połączeniu w szczytnym celu przedstawicieli show-biznesu i biznesu, którzy wykorzystują swoją pozycję, by pomagać innym. W tym roku akcję po raz kolejny wsparła marka Redro, która na potrzeby projektu przygotowała obrazy, będące reprodukcjami poszczególnych kart kalendarza. Znaleźli się na nich między innymi: Cezary Pazura, Artur Barciś, Zbigniew Wodecki, a także Magdalena Liberda, Anna Śpiewak i Katarzyna Lerch. Możliwość wzięcia udziału w wydarzeniu oraz wsparcie szczytnego celu stanowiło dla marki Redro ogromne wyróżnienie. Powierzone zaś firmie zadanie było oznaką wielkiego zaufania.
W ofercie produktowej sklepu internetowego Redro.pl znajdują się fototapety, obrazy, plakaty i naklejki przeznaczone do dekoracji każdego rodzaju pomieszczeń. Klienci mają także możliwość przesyłania własnych zdjęć, z których następnie wykonane są interesujące ich produkty.